Direktlänk till inlägg 1 juni 2008

Det suger att vara hemma igen.

Av emelie - 1 juni 2008 20:51

Jag har haft en kalasbra helg, men en del saker vill jag gärna ta bort. Kom dit i fredags vi typ tre, då åkte vi lite bil med Angelica och så. Sen drog vi hem och käkade, fixade osv. Sen kom Angelica och hämtade oss, så drog vi ner på marknaden och åkte lite båt. Sen träffade vi Robert och drog runt med han lite. Senare drog vi till Marko och spelade kubb, det var ganska nice. Det blev en lugn och mysig kväll. Igår blev det att kliva upp tidigt eftersom att Anna skulle på militärgrejs och prata i radio, medans hon gjorde det gick jag på marknaden med Robert. Sen chillade vi och rännde runt, drog hem och fixade oss inför kvällen, stressade eftersom att Marko och Robert skulle hämta oss efter en timme. Drog till Marko och käkade gomat och började att dricka. Chillade där ett bra tag, Marre kom förbi också. Senare drog vi ner på marknaden, vi hann inte mer än ner förän det kommer två jävla vakter och förstör kvällen för oss. JAG HATAR SOC MER ÄN ALLT ANNAT, JAG SKA FAN SPRÄNGA ER ALLIHOP I LUFTEN!!! Så vi drog hem och somnade typ på en gång, sura som aldrig förr. Vaknade tidigt idag, åt frukost, packade ihop och sen drog vi ner på stan igen. Så jävla underbart väder, nästan för varmt men inte fan ska vi klaga. Vi gick runt på marknaden tills jag skulle åka hem. Och nu är jag så jävla less på att åka buss och tåg, typ halva min dag har bestått av att åka buss och tåg. Nu är jag hemma, jag ska fan gå och lägga mig snart, är så jävla trött. Fan vad jag saknar min Anna, men tur som är så kommer hon hit redan på torsdag. Det är helt underbart och då ska vi supa och vara glada utan att några jävla idioter kommer och förstör kvällen för oss! Jag blir så jävla förbannad, gå och dö. Speciellt Lasse! Nu har jag ingenting mer att berätta, förutom att jag har fått jättemycket färg i helgen. Det gillas, innan sommaren är slut ska jag vara neger, närå men nästa iaf. Jaja, skriver mer imorgon. Puss och allt sånt där!


Anna, världens bästa vän <'3 

Sötunge, jag tycker om dig :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 6 augusti 2009 01:47

Tänkte skriva en rad här i min gamla blogg, finns numera på; nogg.se/emeliemattson Kika in där vettja :)     Och hej gammal bild. ...

Av emelie - 7 augusti 2008 22:18

Jag har rotat fram gamla bilder i jakt på ett minne från en förlorad tid. Tider som är förbi, vänner man har förlorat och sånt man aldrig hann göra. Livet kan vara så kort för så många, en del avslutar livet själv, andra inte. Det är så orättvist, så...

Av emelie - 5 augusti 2008 20:10

Nu när jag är redo att ge oss en chans så vill du inte, jag har varit så rädd för att släppa in ännu en kille i mitt liv och när jag väl gör det så går det som det alltid har gjort. Nu ger jag upp, jag orkar inte med att bli sårad igen. Förtjänar jag...

Av emelie - 3 augusti 2008 16:02

FÖR JAG HAR TRÄFFAT HÅKAN HELLSTRÖM & LARS WINNERBÄCK! Är det på riktigt eller drömmer jag? Åh, det känns som en dröm. Jag kan inte beskriva känslan att jag har träffat Håkan och Lasse <3    ...

Av emelie - 30 juli 2008 00:18

Jag vill ha allting som förut och jag önskar att du var mer än bara en dröm. För du är verkligen det vackraste världen har sett, Niklas. Jag kan inte få ut dig ur mitt huvud, jag kan inte sluta tänka på dig. I wanna be yours, baby. Om du bara kunde h...

Presentation

Omröstning

Var du på Storsjöyran iår?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards