Alla inlägg den 11 juni 2008

Av emelie - 11 juni 2008 16:04

Idag var det sista dagen på dagis, fast jag fick gärna komma dit och jobba imorgon också och det tänker jag helt klart göra. Fick ett paket av personalen idag, det innehöll tre ljus om luktar choklad och två prydnadshjärtan. Åh, vad glad jag blev! Jag kommer verkligen att sakna alla Rönnbär, alla barn och all personal. Jag har varit där sen skolan började i höstas och nu är det bara slut, det känns förjävligt. Jag kommer att hälsa på massor med gånger, ska nog dit till veckan och bjuda på glass, för då är det förhoppningsvis bättre väder. Fan, vad jag älskar alla på Campus förskola, det finns fan inte ord. Jag kommer aldrig någonsin att glömma dom, aldrig, aldrig någonsin. Dom är bäst, helt enkelt! Nä, nu ska jag göra något vettigt. Men jag kanske skriver mer sen. Puss & sånt.


-

Anna Katarina Sundin Theng, så mycket bättre än alla andra <3

Jag älskar dig mest av allt, min andra halva och allra bästa vän.

Presentation

Omröstning

Var du på Storsjöyran iår?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards