Alla inlägg den 6 juni 2008

Av emelie - 6 juni 2008 14:27

Igår var det studenten, grattis till alla treor som nu gått ut skolan. Satt nere i Badhusparken med massa folk och drack gott, det var mycket trevligt. Senare drog vi vidare till Österäng, där var det inte alls mycket folk. Men jag hade roligt ändå, träffade lite folk man känner. Det sög att Simone's telefon försvann, med Thomas hemnyckel på. Men ja, det är väl smällar man får ta ibland. Räddade även lite på två vänner som höll på att bli våldtagna av två tjejer och båda är även förlovade. Men tjejerna vägrade fan förstå och följde efter dom hela jävla tiden. Till slut fattade dom vinken så pojkarna fick vara ifred. Idag mår jag prima, inte det minsta bakis. Ikväll blir det nog lugnt och imorgon är det kalas hos Frida, men jag är osäker på om jag ska dit. Jag har fan inga pengar eller nånting, det är inte speciellt kul om jag måte sitta där nykter medans alla adra dricker. Men ja, jag får väl se hur jag gör. Nu ska jag snart duscha, bara bror blir klar i duschen. Men sammafattat så var gårdagen en mycket trevlig kväll, synd bara att inte Anna kunde komma. Men den tjejen träffar jag nästa helg, när hon och Robert kommer hit. Det blir mys!


Och idag är det Sveriges nationaldag, grattis Sverige!

Men även grattis till Frida & Kristoffer som fyller år.

GRATTIS TILL FRIDA, 17 ÅR & KRISTOFFER, 22 ÅR <3

Och grattis till Mille och Marielle som också fyller år.

Presentation

Omröstning

Var du på Storsjöyran iår?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards