Alla inlägg den 2 juni 2008

Av emelie - 2 juni 2008 21:51

Den här dagen har fett bra, så underbart fint väder och varmt som satan.

Först var det praktiken och sen drog jag ner på stan med syster Simone :)

Vi gick runt och kikade lite, hittade massor jag vill ha. Ge mig allt för fan!?

Satt nere i Badhusparken och chillade, det var en mycket mysig dag idag.

Tack för den här dagen Simone, det var jättelänge sen vi umgicks såhär.


Nu längtar jag som fan tills torsdag, för då kommer bästa Anna till mig.

Då blir det fest, alla treor tar ju studenten här då. Så då blir det fylla!

Sen på lördag ska vi iväg till Brunflo för att fira världens bästaste Frida.

Och så ska jag hinna med att fira Simone lite, som också fyller år då :)

Men ja, jag är Stålmannen så jag hinner fan allt. Men vi hörs något sen.


Jag tycker om dig :*

Presentation

Omröstning

Var du på Storsjöyran iår?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards