Alla inlägg den 30 juni 2008

Av emelie - 30 juni 2008 16:09

Det var ett tag sen jag skrev sist, men har haft mycket att göra.

Just nu jobbar jag, i två veckor till och sen är det slut med jobb.

Skönt att få sommarlov, lite senare än andra men ja, det duger.

Jag får ju pengar och det är ett stort plus, så jag ska inte klaga!

På midsommarafton var det party här och sedan lite båtåkning :)

Gomat, bål och massa singstar. Precis som det brukar vara här!

Kvällen var nice om vi bortser från några saker, men så är det jämt,

det är alltid något problem och ja, det är väl smällar man får ta.


Och i helgen var jag och lillebror hos farmor i Rätan, det var mys.

Åkte till Klövsjö med Fiia och Kajsa på kalas i fredag, det var skoj.

Lite drygt i början men sen när det blev mer folk så dög det fan.

Lördag blev en chilldag, jag var sliten och trött som en jävla gris.

Käkade middag på panget, kebab is the shit. Gott som fan var det!

Sen åkte jag hem tidiga bussen igår, skönt att få komma hem igen.


Idag har jag som sagt jobbat, så nu är jag trött och vill sova.

Mat vill jag ha också, jag undrar vad mamma ska laga idag då!

Jag måste fan gå och fråga, för nu vill min lilla mage ha maaat.

Lyssnar just nu på Sober & Mickelito - We don't give a fuck.

Den låten var det länge sen jag lyssnade på, den är fan bra!

Och jag bara älskar Ras Cricket - Skin, den är så underbart bra.

Nä, nu måste magen ha mat. Men vi hörs senare eller något.

Puss på alla söta vänner och alla andra också.

Presentation

Omröstning

Var du på Storsjöyran iår?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards