Alla inlägg under maj 2008

Av emelie - 29 maj 2008 15:23

Idag är det torsdag och det betyder att imorgon åker jag till Härnösand.

Det kommer att bli bäst, jag hoppas att det här dagen går fort som fan.

Är framme i Härnösand vid tre och då blir det gomat med Anna, B & J.

Sen drar vi och spelar massa kubb med Marko & Robert, mitt lag vinner!

Och sen drar vi nog ner på tivolit en sväng och på lördag är det FEEEST!

Den här helgen kommer att blir helt jävla bäst, jag längtar som en geet.


Idag var det praktik, var ute i princip hela dagen i det underbara vädret.

Så jävla härligt, jag hoppas att det forstätter såhär nu. Inge mera regn!

Jag har gjort sandkakor och bara myst med mina busbarn, dom är så bra.

Nä, nu pallar jag inte skriva mer men ha det bra i helgen, det ska iaf jag!


PUSS PÅ VÄRLDENS BÄSTA VÄN, ANNA SUNDIN <3

Av emelie - 27 maj 2008 19:45


Hahaha, Björn är bara så klockren ibland och snygg som fan på det också.

Av emelie - 26 maj 2008 17:36

Det finns inte ord för hur mycket jag saknar dig, det är verkligen dags för dig att komma hem nu. Jag behöver dig mer än någonsin, min älskade vän. Och du ska veta att jag verkligen inte tror att du har gjort det som sägs, jag vet att du aldrig skulle kunna göra så mot någon människa. Åh, jag saknar dig. Jag vill att du ska komma hem och inte för ett besök, utan för att stanna kvar. Jag längtar så tills du får komma ut för att stanna, då ska vi ta igen all den tid vi missat under tiden du varit borta. Vi ska sätta hos och ta en fika och prata igenom allting. Vi ska spela basket, precis som förut och vi ska göra allting vi gjorde förut. Jag saknar att ha någon att prata med om allt, någon att skratta med, någon som förstår mig. Såna som dig finns det inte många av, det är inte många som har en så speciell vän som dig. Jag är så glad att jag har dig, att du alltid ställer upp för mig. Jag vet inte vad jag skulle ha gjort om jag inte hade dig vid min sida, du är en av mina allra bästa vänner. Det kommer du alltid att vara, du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Andreas Berg, jag älskar dig högre än himlen och mer än det finns stjärnor på himlen. Min kära vän, jag saknar dig så. Den dag du kommer hem ska jag krama dig och aldrig släppa taget. Jag ska låsa in dig så att du aldrig mer kan lämna mig, isåfall får du ta mig med dig. Jag tänker inte låta dig försvinna ifrån mig igen, aldrig någonsin. Du är bättre än så många andra, du har ett hjärta av guld. Jag älskar dig, vännen min. Glöm aldrig bort det! Glöm aldrig bort hur otroligt bra du är.



Av emelie - 26 maj 2008 16:42

Jag saknar dig, även om jag inte vill erkänna det för mig själv.


-

Idag har jag varit på praktiken, jag har saknat alla min busfrön.

Finväder ute, men det blåser ganska mycket. Men soligt & fint.

Nu är jag trött och vill ha mat, sen vill jag sova resten av dagen.

Ska nog lägga mig och titta på en film efter att jag har ätit mat,

det blir mys och kanske somnar jag och det vore verkligen skönt.


Sen längtar jag som en jävla get tills på fredag, ge mig fredag nu!?

Härnösand till Anna, tivoli och massa dricke. Det kommer äga allt.

Och så ska jag träffa sötpojken :* mwhih. Och så ska jag bara njuta,

njuta av att få slippa den här skithålan ett tag. Jävla skönt alltså!


Sen helgen efter det så kommer Anna hit till mig, fett jävla nice.

Då blir det ännu mera dricke och bara mys, det längtar jag till :)

Och den helgen är det först studenten & sen kalas för bästa Frida.

Sen i juli så flyttar bästa vän hit, det kan fan inte bli bättre nu!!!!




ANNA SUNDIN - MIN ANDRA HALVA OCH BÄSTA VÄN <3

Av emelie - 25 maj 2008 17:33

Idag är det mors dag, grattis till mamsen. Det blir inbakad fläskfilé & potatis till middag, mums på det! Sen blir det jordgubbstårta till efterrätt, snacka om lyx. Idag har jag bara tagit det lugnt, chillat lite i solen och städat rummet. Nu tycker jag att detta väder ska stanna kvar tills typ oktober. Och just det, idag fyller även lillprinsen Johannes hela 5 år. Grattis till min lilla älskling! Vi ska väl dit något med present och så, han har blivit så stor nu. Jag tyckte att det var nyss han knappt kunde gå och snart ska han börja skolan också, lillfisen min. Sitter och lyssnar på Sober & Talfel - Sommar och fan vad jag saknar somrarna som var, med alla människor som jag på vägen tappat bort. Alla dagar vid Vallsundsbron och alla dagar med basket och brännboll på Österäng, jag vill ha det tillbaks! Jag saknar er alla. Men nu går vi mot ljusare tider och håller huvudet högt, en dag kanske våra vägar korsas igen och då kan vi skapa nya minnen tillsammans. Och jag hoppas att den dagen kommer snart så jag slipper sakna ihjäl mig. Nä, nu vill jag ha mat så nu ska jag kolla om den är klar snart. Jag kanske skriver något mer sen. Puss & sånt.

Av emelie - 25 maj 2008 13:42

Nu är Theo äntligen hemma eller ja, han kom hem igårkväll. Ante & Tobbe skulle ut och leta efter honom och dom hann bara öppna porten som kom han gåendes, då blev jag en mycket glad tjej! Nu ligger bäbisen och sover, det är nog väldigt tröttsamt att vara ute på promenad hela dagen. Ett bad fick han sig igår också, smutsigare katt får man verkligen leta efter. Så skönt att han är hemma igen, jag var så jävla orolig! Du får inte skrämmas sådär igen, Theo. Min lilla älskling! <3


Nu är det inte länge kvar, på fredag åker jag till Härnösand.

Åh, vad jag saknar min allra bästa vän och andra halva Anna.

Det blir party och karuseller så vi nästan spyr, det blir nice!

Fan vad jag längtar tills fredag, jag vill åka nu på en gång :D

Och sen helgen efter kommer Anna hit till mig, så jävla nice.

Sen ca tre veckor efter det så flyttar fisungen hit till mig! <3

ÅÅÅH, vad underbart att få vara med bästa vän hela tiden.

Av emelie - 24 maj 2008 16:05

Theo är borta, våran katt. Han har ramlat ner från balkongen och nu är han spårlöst försvunnen. Och eftersom att han egentligen är en innekatt så vet man inte vart han har tagit vägen eller om något har hänt. Det är hur jobbigt som helst att inte veta något, jag vill bara hem honom. Grannen hade hört ett kattslagsmål imorse och då vet man inte heller om Theo är skadad. Fan, kom hem nu Theo!? Jag är så orolig.



Av emelie - 23 maj 2008 22:18

Fan vad jag är less på det här vädret nu, det bara regnar och regnar.

Vart tog sommaren vägen? Åh, nu vill jag ha sol och 30 grader varmt.

Idag har jag iallafall varit på skolan och sen städat i brors lägenhet.

Nu sitter jag hemma och drygar framför datan, jag har fett tråkigt.

Nu vill jag ha nästa helg så jag kan få åka till Anna i Härnösand <3

Åh, den helgen kommer bli en helg att minnas. Det vill jag då lova.

Imorgon ska jag umgås med Rebecca, en mycket saknad liten tjej.

Det kommer att bli mys, med massa film och gotta. Jag längtar så.

Nä, nu ska jag dra på en film eller något. Så tiden går fortare :)



-

I can wait one hundreds of hundreds of years for you.

Presentation

Omröstning

Var du på Storsjöyran iår?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards