Direktlänk till inlägg 14 juli 2008

OHYEAH!

Av emelie - 14 juli 2008 01:52

Eftersom att det är måndag nu, klockan är efter tolv så åker jag till Sundsvall imorgon och blir borta i två veckor! Så jävla skönt, umgås med världens absolut bästa vän <3 Som åker med mig hem sen, helt underbart! Förhoppningsvis får jag träffa Team Bubbas också, för dom männen har jag saknar så otroligt mycket. Fredrik, Hasse och Bubbas, vilka sjuka män! Hahah, dom är helt enkelt bättre än så många andra. Till helgen åker jag och Anna till Härnösand för att vara där en vecka. Träffa sötungen Robert :* Och självklart fisen Marko! Dom pojkarna är bra, helt jävla bäst. Efter mig och Anna då, vi äger alla. Sen är det snart YRAN också, shit vad jag längtar. Då blir det Lars Winnerbäck, Håkan Hellström, Magnus Uggla, Adam Tensta, Neverstore, Febrary Sky och en massa mer. Självklart ska jag se vår president, Ewert Ljusberg. Den mannen i mitt hjärta <3 Och så ska jag självklart sitta i öltälten och hälla i mig mängder med alkohol! HELL YEAH! Näe, nu börjar jag bli trött och dryg. Men ja, vi hörs väl nångång. Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 6 augusti 2009 01:47

Tänkte skriva en rad här i min gamla blogg, finns numera på; nogg.se/emeliemattson Kika in där vettja :)     Och hej gammal bild. ...

Av emelie - 7 augusti 2008 22:18

Jag har rotat fram gamla bilder i jakt på ett minne från en förlorad tid. Tider som är förbi, vänner man har förlorat och sånt man aldrig hann göra. Livet kan vara så kort för så många, en del avslutar livet själv, andra inte. Det är så orättvist, så...

Av emelie - 5 augusti 2008 20:10

Nu när jag är redo att ge oss en chans så vill du inte, jag har varit så rädd för att släppa in ännu en kille i mitt liv och när jag väl gör det så går det som det alltid har gjort. Nu ger jag upp, jag orkar inte med att bli sårad igen. Förtjänar jag...

Av emelie - 3 augusti 2008 16:02

FÖR JAG HAR TRÄFFAT HÅKAN HELLSTRÖM & LARS WINNERBÄCK! Är det på riktigt eller drömmer jag? Åh, det känns som en dröm. Jag kan inte beskriva känslan att jag har träffat Håkan och Lasse <3    ...

Av emelie - 30 juli 2008 00:18

Jag vill ha allting som förut och jag önskar att du var mer än bara en dröm. För du är verkligen det vackraste världen har sett, Niklas. Jag kan inte få ut dig ur mitt huvud, jag kan inte sluta tänka på dig. I wanna be yours, baby. Om du bara kunde h...

Presentation

Omröstning

Var du på Storsjöyran iår?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards