Alla inlägg under augusti 2008

Av emelie - 7 augusti 2008 22:18

Jag har rotat fram gamla bilder i jakt på ett minne från en förlorad tid.

Tider som är förbi, vänner man har förlorat och sånt man aldrig hann göra.

Livet kan vara så kort för så många, en del avslutar livet själv, andra inte.

Det är så orättvist, så många unga som dör nu för tiden, alldeles för många.

Och sen självmord, jag tycker att det är så fegt, så otroligt jävla själviskt.

Jag skulle aldrig kunna ta mitt liv och krossa hjärtan på folk som älskar mig.

Nej, det skulle jag aldrig kunna göra. Jag ska dö när jag har fyllt 85, sådeså.




-

Imorgon åker jag till farmor, det ska bli skönt att komma bort.

Och jätteroligt att träffa farmor, henne saknar jag så mycket.

Idag är det också fem månader sen farfar lämnade jordlivet,

det gör ont för jag saknar honom så obeskrivligt jävla mycket!

Han var min bästa vän, personen som alltid fick mig att skratta.

Vila i frid, min älskade farfar. Jag glömmer aldrig någonsin dig.


Pappa, jag saknar dig. Snart har det gått 21 månader sen du dog.

Och tiden läker inte sår, tiden gör inte det lättare, det blir värre.

Smärtan blir bara mer och mer outhärdlig för varje dag som går.

Det kommer aldrig att bli lättare, det kommer aldrig att bli bättre.

För bara två personer kan göra det bättre, det är du och farfar.

Och jag vet att ni inte kommer tillbaks och det gör ont som fan.

Jag önskar att ni fick leva en dag till, så jag kunde få ta farväl.

Men adjö är ej för alltid, farväl är inte slut. En dag ses vi igen!

Av emelie - 5 augusti 2008 20:10

Nu när jag är redo att ge oss en chans så vill du inte, jag har varit så rädd för att släppa in ännu en kille i mitt liv och när jag väl gör det så går det som det alltid har gjort. Nu ger jag upp, jag orkar inte med att bli sårad igen. Förtjänar jag inte att vara lycklig? Förtjänar jag inte att må bra? Det måste fan stå 'leksak' i pannan på mig fast jag inte kan se det, tydligen så är det så. För det enda killarna gör är att leka med mina känslor, precis som om jag inte vore någonting värt. Jag orkar inte det här längre, jag går sönder. Kan inte någon älska mig för den jag är? Är jag verkligen så fel? Fan, nu ger jag upp. Kärlek är överskattat och bara till för idioter!

Av emelie - 3 augusti 2008 16:02

FÖR JAG HAR TRÄFFAT HÅKAN HELLSTRÖM & LARS WINNERBÄCK!

Är det på riktigt eller drömmer jag? Åh, det känns som en dröm.

Jag kan inte beskriva känslan att jag har träffat Håkan och Lasse <3 


Presentation

Omröstning

Var du på Storsjöyran iår?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards