Alla inlägg under april 2008

Av emelie - 17 april 2008 17:22

Jag tänker tillbaks på tiden då allting var bra, då jag hade dig.

Du fick mig att må bra, du gjorde mig så otroligt lycklig älskling.

Och jag saknar dig så mycket, även om jag inte vill erkänna det.

Jag försöker intala mig själv att jag har kommit över dig nu.

Det är så svårt att komma över den som var ens stora kärlek.

Jag har alltid älskat dig, det vet du. Sen vintern tvåtusenfyra.

När du lämnade mig den gången så fanns hoppet ändå kvar,

hoppet om att du en dag skulle komma tillbaks, som du gjorde.

Men den här gången vet jag att du aldrig kommer tillbaks igen.

Den här gången är det över, det är verkligen över. Jag saknar dig!

Jag saknar att ha någon att prata med om allt, någon som lyssnar.

Jag saknar att ha någon som håller om mig hela nätterna, som du.

Åh, jag behöver dig Markus. Jag behöver dig mer än någonsin!

Jag älskar dig mer än det finns stjärnor på himlen, i all evighet.

Mitt hjärta tillhör dig, det kommer för alltid att tillhöra bara dig.


Av emelie - 16 april 2008 19:41

Nu har jag precis läst ut Liza Marklund - Livstid, den boken var bra!

Åh, har du inte läst den så tycker jag verkligen att du ska göra det.

Jag är fett trött, ska göra lite fika snart och se på tv eller en film.

Jag har ingenting mer att berätta, så jag skriver mera imorgon ^^

PUSS :*

Av emelie - 16 april 2008 15:32


För syster är bäst. 

Av emelie - 16 april 2008 15:21

Har nyss käkat, åt soppa & pannkakor. Det är fett gott.

Lyssnar just nu på; Solid Valley - The best time in my life.

Den är bra, en av mina bästa kompisar har gjort låten ^^

Senare vet jag inte vad som händer, se en film kanske?

Ska gå ut en sväng med Theo också, katten min vettu.

Fett härligt väder, bara snön kunde försvinna nu också.



Pappa & farfar, saknaden är enorm.

Jag vill så gärna ha er båda tillbaks.

Men inom mig är ni för alltid vid liv.

Jag glömmer er aldrig, jag älskar er.

Av emelie - 16 april 2008 09:58

Kom nyss hem från skolan, har haft nationellt prov  >_<

Så jag gjorde det och sen fick jag gå hem, fett nice.

Nu måste jag fan äta något innan jag svälter ihjäl.

Så jag skriver väl något mer sen antagligen, PUSS!



PÅ FREDAG <3

Av emelie - 15 april 2008 19:02

Takida måste vara det bästa som någonsin hänt musikvärlden,

det är enligt mig iallafall. Alla andra får tycka vad fan dom vill.

Jag har nästan alltid lyssnat på dom, i så många underbara år.

Deras musik har hjälpt mig så mycket genom livet, det är sant.

Jag har sett som så många gånger live, jag har tappat räkningen.

Och varje gång jag stått där har jag sjungt med i varenda text,

jag har stått där längst fram med ett leende, jag är så lycklig då.

Så tack till; Robert Pettersson, Mattias Larsson, Tomas Wallin,

Fredrik Pålsson och Kristoffer Söderström. Tack som fan till er!

Ni har räddat mitt liv så många gånger, även fast ni inte vet det.

All kärlek i världen till er grabbar, jag helt enkelt älskar er <3


Av emelie - 15 april 2008 17:34

Just nu vill jag så gärna härifrån, börja om på nytt. Komma till en helt annan värld, en stad jag har satt min fot i förut, träffa ny människor och skaffa nya vänner. Det känns inte som om jag hör hemma här längre, jag mår inte bra här. Östersund förstör mig och snart finns det inte mycket kvar av mig. Så jag hoppas nästan att min familj bestämmer sig för att lämna den här skiten bakom oss och bygga upp ett nytt liv. Vi skulle alla må så mycket bättre av att komma härifrån! Men jag känner mig så elak mot alla dom som alltid ställt upp för mig om jag flyttar, det känns som om jag vänder dom ryggen. Men ni måste förstå, jag gör det här för mig själv. För första gången i mitt liv ska jag försöka göra något för min egen skull. Den här stan kväver mig, ni måste förstå att jag inte klarar av att vara kvar längre. Men bara för att jag lämnar Östersund bakom mig så lämnar jag inte er bakom mig, ni är fortfarande en del av nuet och framtiden. Jag släpper aldrig taget om er, aldrig någonsin! Jag ska göra allt för att vi ska hålla kontakten, vi kommer att ses igen även om det kommer att ta lite tid. Det lovar jag er, mina vänner!




I've got to move on

and be who I am

I just don't belong here

I hope you understand

We might find our place

in this world someday

but at lease for now

I wanna go my own way

Av emelie - 15 april 2008 14:43

Jag är så otroligt less på det här vädret nu,

jag vill ha bort snön så kan det sluta snöa!?

Ibland är det sol och fint, snön försvinner.

Och några dagar efter så snöar det ännu mer.

Jag blir bara så less, ge mig sommar nu ffs!




Presentation

Omröstning

Var du på Storsjöyran iår?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards