Alla inlägg den 27 april 2008

Av emelie - 27 april 2008 22:24

Du är min allra bästa vän, jag vill aldrig någonsin förlora dig.

Du får mig att orka, det är för dig jag fortsätter att kämpa!

Och jag skulle inte klara av att ta ett enda steg till utan dig.

För dig kan jag offra min högra hand och även den vänstra.

När jag är med dig glömmer jag alla problem och allt det onda,

du får mig att må så bra. Så jag ber dig, stanna alltid hos mig?

För du är min allra bästa vän, min andra halva och tvillingsjäl.

Jag älskar dig mer än det finns stjärnor på himlen, hjärtat.

Anna Katarina Sundin Theng, jag lämnar dig aldrig någonsin.

Så länge vi är tillsammans så klarar vi allt, allt kommer bli bra.

Och snart är vi tillsammans, jämt och ständigt. Mitt hjärta!

Tack för att du finns, tack för att du är du och ingen annan.



EMMWIE HEART ANNWIE - always and forever



Av emelie - 27 april 2008 16:40

I helgen har jag varit hos farmor i Rätan, det har varit mysigt.

Klippte mig i fredags också, jag blev jättenöjd med resultatet.

Har umgås med Fiia också, vi rännde mest runt och sånt där :)

Det har varit en härlig helg, skönt att komma från stan ett tag.

Har grillat och varit ute i det fina vädret, så underbart mysigt.

Kanske skriver mer sen, ha det bra. Puss och kram <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Var du på Storsjöyran iår?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards