Alla inlägg den 20 april 2008

Av emelie - 20 april 2008 21:30

I helgen har Anna varit hos mig, vilket har varit mys. I fredags festade vi och Anna blev kanske lite för full ;) Hahah, först drog vi till Torvalla med Cizsi & Therese, där var det inte mycket som hände. Så då drog vi + André & Löken till Frösön, till världens bästa Daniel som låg och sov när vi kom. Satt för det mesta och pratade strunt med Simone :) Sen gick jag & Anna in till stan och träffa mamma & Ante, sen åkt vi hem och sov för vi var fett trötta.


I lördags drog vi ner på stan med Hampus, köpte fett snygga brillor och en ny tungstav, så jävla skönt med en kortare stav! Åt även mjukglass, så jävla gott! Det var fett fint väder, massor av sol och inga moln. Sen åkte vi hem och sov, för vi var fett trötta. Sov till kanske åtta och sen var det Bingolotto som gällde, det tycker jag är kul. Och Anna vann 100 kr, det är ganska nice tycker jag.


Idag har vi bara chillat och lyssnat på musik, sen har Anna åkt hem idag också =( Det är så tomt här nu utan dig, min bästa vän. Men snart är vi tillsammans jämt, när du har flyttat hit så kommer allting att bli bra. För så länge vi är tillsammans så klarar vi allt. Jag älskar dig mest, min andra halva och bästa vän <3




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Var du på Storsjöyran iår?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards