Alla inlägg under maj 2008

Av emelie - 3 maj 2008 01:53

Då musiken tystnar

hörs livets egna andetag

varma lugna andetag

Kanske slutar de bara en dag

utan att vi märker det

Tänk om musiken tystnar

och det blir helt tyst

Vem vågar sluta spela

för att höra efter om

vi verkligen lever?

Av emelie - 3 maj 2008 01:46

Du var utan tvekan det bästa jag haft, jag saknar dig så mycket.

Jag tänker på dig, alldeles för mycket nu för tiden. Kom tillbaks?

Men som sagt, kärlek är överskattat. För kärleken förstör bara.

Det enda kärleken gör mot mig är att såra, få mig att må dåligt.

Jag vill vara lycklig nu, jag vill må bra så som jag gjorde med dig.

Det var bara det att din hand passade så perfekt i min.

Av emelie - 2 maj 2008 11:36

Tack till alla er som var med, ni gjorde min kväll i princip perfekt.

Det började med grillning hos Cizsi, det var otroligt mysigt det :)

Och sen kom det lite mer folk och festen satte igång på riktigt.

Det var länge sen jag hade sådär kul som jag hade på Valborg!

Nångång vid elva drog vi ner mot stan, det tog nog sin lilla tid.

När vi kom ner var det inte mycket kvar av brasan, det sög ju.

Träffade massa trevligt folk i stan, speciellt Simone & TOWE!!

Åh, vad glad jag blev när jag träffade Towe. Jag har saknat dig.

Min kväll var helt underbar, det här måste vi göra om snart! <3


Tack till en speciell person, bara för att du är du.



MER BILDER FINNS PÅ; http://emmwie.bilddagboken.se/

Presentation

Omröstning

Var du på Storsjöyran iår?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards