Alla inlägg den 15 maj 2008

Av emelie - 15 maj 2008 16:54

Idag har jag varit en duktig flicka, först gick jag till skolan för att hämta/lämna papper och sen gick jag vidare till praktiken. Var där till typ halv ett och gick sedan till tandläkarn och efter det gick jag hem. Jag har gått väldigt mycket idag och det känns jättebra! Jag ska nog börja gå flera gånger i veckan nu :) Nu har jag precis bakat bullar med mamma, snacka om göttans. Nu luktar det bullar i hela lägenheten, fett nice! Imorgon är det skola igen, men slutar ju tolv så det är inte så farligt. Tänkte åka till Rätan i helgen men det blir nog inte så, mamma har dåligt med pengar nu och jag känner för att vara hemma. Kanske blir Rätan nästa helg istället, vi får väl se. Då är ju Fiia hemma också :) Just det, Fiia har ju även namnsdag idag. GRATTIS HJÄRTAT! <3 Sen måste jag bara säga; Fan för Östersund alltså! Det har snöat som fan idag och jag blir så förbannat. Det är ju för i helvete mitten av maj? Då ska det vara sol och hur fint som helst, inte fan ska det snöa iallafall. FUCK THIS! Näe, nu ska jag gå och kolla om det finns några klara bullar, mums på det! Men jag kanske skriver något mer sen. Puss och sånt där.


Skänker en tanke till en vän som har det mycket svårt just nu.

Jag finns alltid här för dig, när som helst. Glöm aldrig det, <3

Presentation

Omröstning

Var du på Storsjöyran iår?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards