Alla inlägg den 3 maj 2008

Av emelie - 3 maj 2008 21:51

When you left I lost a part of me

It's still so hard to believe

Come back baby, please

'Cause we belong together


Jag försöker verkligen att gå vidare för jag vet att jag förtjänar så mycket bättre. Men så fort jag börjar tycka om någon annan så tycker han inte om mig på samma sätt eller så vill han helt enkelt inte ha ett förhållande. STÅR DET LEKSAK SKRIVET I PANNAN PÅ MIG ELLER? Isåfall kan jag inte se det. Kanske är det meningen att jag ska vara ensam och olycklig, för jag börjar nästan tro att det är så. Jag börjar tro att det är något fel på mig och det mår jag verkligen inte bra av att tro. Det enda jag ber om är att få hitta tillbaks till lyckan, jag vill att någon ska se mig i ögonen och säga att allting kommer att bli bra och verkligen mena det. Vart är du?

Av emelie - 3 maj 2008 15:56

Jag saknar dig och önskar att dina val hade varit annorlunda.

Du sa att jag betydde allt för dig, att det var för mig du levde.

Du sa att jag var viktigare än alla droger i hela jävla världen,

varför valde du då drogerna framför mig? Jag förstår det inte.

Jag som betydde allt för dig, varför valde du inte annorlunda?

Du sa att du skulle sluta med den där jävla skiten, för min skull.

Jag älskar dig fortfarande och jag kommer aldrig sluta älska dig.


Jag vet så väl att den här gången kommer du inte tillbaks,

men ändå är jag dum nog att hoppas att du en dag gör det.

238 dagar, det var den absolut bästa tiden i hela mitt liv.

Av emelie - 3 maj 2008 15:00

Vet du hur stolt jag var när vi höll handen tillsammans,
det var du och jag fast det kunde varit någon annan.
Jag blev lyckligast i världen varje gång jag såg dig le.




Jag saknar dig.

Av emelie - 3 maj 2008 01:53

Då musiken tystnar

hörs livets egna andetag

varma lugna andetag

Kanske slutar de bara en dag

utan att vi märker det

Tänk om musiken tystnar

och det blir helt tyst

Vem vågar sluta spela

för att höra efter om

vi verkligen lever?

Av emelie - 3 maj 2008 01:46

Du var utan tvekan det bästa jag haft, jag saknar dig så mycket.

Jag tänker på dig, alldeles för mycket nu för tiden. Kom tillbaks?

Men som sagt, kärlek är överskattat. För kärleken förstör bara.

Det enda kärleken gör mot mig är att såra, få mig att må dåligt.

Jag vill vara lycklig nu, jag vill må bra så som jag gjorde med dig.

Det var bara det att din hand passade så perfekt i min.

Presentation

Omröstning

Var du på Storsjöyran iår?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards